Положення про Громадську раду при Державному агентстві України з питань кіно

ПОЛОЖЕННЯ

про Громадську раду

при Державному агентстві України з питань кіно

ПОГОДЖЕНО
_____________________________

Перший заступник

Голови Державного агентства

України з питань кіно

Неретін С. М. 

___________________

Дата _________________.____
М.П.


СХВАЛЕНО
Громадською радою при Державному
агентстві України з питань кіно

Протокол від 26.04.2017 р. №
Голова ____________ ___ Яценко В.В.__

 

ПОЛОЖЕННЯ
про Громадську раду
при Державному агентстві України з питань кіно

Розділ I.
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1 Громадська рада при Державному агентстві України з питань кіно (далі – «Громадська рада») є тимчасовим діючим колегіальним виборним консультативно-дорадчим органом, утвореним для забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, здійснення громадського контролю за діяльністю органів виконавчої влади, налагодження ефективної взаємодії зазначених органів з громадськістю, врахування громадської думки під час формування та реалізації державної політики.
1.2 Основними завданнями Громадської ради є:
- сприяння участі громадськості в розвитку кінематографії в Україні;
- створення реалізації громадянами конституційного права на участь в управлінні державними справами;
- здійснення громадського контролю за діяльністю Державного агентства України з питань кіно, при якому вона утворена (далі – «Орган»);
- налагодження ефективної взаємодії Органу з громадськістю та сприяння врахуванню Органом громадської думки під час формування та реалізації державної політики;
- сприяння Органу у підготовці та проведенні громадських обговорень з питань, що відносяться до його повноважень;
- доведення до Органу, інших органів виконавчої влади та місцевого самоврядування громадської експертизи, оцінки державної політики, проектів нормативних актів в сфері діяльності Органу.
1.3 У своїй діяльності Громадська рада керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України, іншим відповідним законодавством України, а також цим Положенням.
1.4 Громадська рада здійснює свою діяльність на громадських засадах.
1.5 Положення про громадську раду розробляється громадською радою та затверджується Органом.

Розділ IІ.
ПОВНОВАЖЕННЯ ГРОМАДСЬКОЇ РАДИ

2.1 Сфера повноважень Громадської ради розповсюджується на територію дії Органу, при якому вона утворена.
2.2 Громадська рада відповідно до покладених на неї завдань:
1) готує та подає Органу, пропозиції до орієнтовного плану проведення консультацій з громадськістю, а також щодо проведення консультацій, не передбачених таким планом;
2) готує та подає Органу пропозиції щодо організації консультацій з громадськістю;
3) подає Органу обов’язкові для розгляду пропозиції щодо підготовки проектів нормативно-правових актів з питань формування та реалізації державної політики у відповідній сфері, удосконалення роботи Органу;
4) проводить відповідно до законодавства громадську експертизу діяльності Органу, нормативно-правових актів та проектів нормативно-правових актів, які розробляє Орган;
5) здійснює громадський контроль за врахуванням Органом пропозицій та зауважень громадськості, забезпечення ним прозорості та відкритості своєї діяльності, доступу до публічної інформації, яка знаходиться у його володінні;
6) інформує в обов’язковому порядку громадськість про свою діяльність, прийняті рішення та їх виконання на офіційному веб-сайті Органу та в інший прийнятний спосіб;
7) збирає, узагальнює та подає Органу інформацію про пропозиції інститутів громадянського суспільства щодо вирішення питань, які мають важливе суспільне значення;
8) організовує публічні заходи для обговорення актуальних питань розвитку галузі кіно, а також інших пов’язаних сфер державної та суспільної діяльності в Україні;
9) готує та оприлюднює щорічний звіт про свою діяльність.

2.3 Громадська рада має право:
1) утворювати постійні та тимчасові робочі органи (комісії, експертні та робочі групи тощо);
2) залучати до роботи Громадської ради працівників органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, представників вітчизняних та міжнародних експертних і наукових організацій, підприємств, установ та організацій (за згодою їх керівників), а також окремих фахівців;
3) організовувати і проводити семінари, конференції, засідання за круглим столом та інші комунікативні заходи;
4) отримувати в установленому порядку від Органу проекти нормативно-правових актів з питань, що потребують проведення консультацій з громадськістю, у триденний строк після початку таких консультацій, та іншу інформацію, необхідну для забезпечення її діяльності;
5) брати участь у розробці цільових програм, проектів актів законодавства та інших нормативно-правових актів, що регулюють питання розвитку відповідних галузей;
6) взаємодіяти із органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, інститутами громадянського суспільства, іншими консультативно-дорадчими органами при органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування, їх структурних підрозділах;
7) вносити пропозиції щодо удосконалення діяльності Органу та його структурних підрозділів, звертатись до нього з інших питань;
8) направляти інформаційні запити до органів публічної влади та інших суб’єктів, що діють на території повноважень Органу, отримувати від них інформацію в встановленому законодавством порядку;
9) розробляти та надавати Органу пропозиції з удосконалення законодавства в сфері компетенції Органу;
10) доповідати на засіданні Органу рішення Громадської ради, які є обов’язковими до розгляду Органом;
11) за запрошенням Органу та його структурних підрозділів направляти представників Громадської ради для участі у заходах (нарадах, засіданнях колегій тощо), що проводяться цим Органом та його структурними підрозділами;
12) ініціювати відзначення інститутів громадянського суспільства та окремих громадян за їх внесок у реалізацію та захист прав і свобод людини і громадянина, розвиток громадянського суспільства;
13) розглядати пропозиції інститутів громадянського суспільства та звернення громадян з питань, що належать до компетенції Громадської ради, аналізувати та узагальнювати їх, давати на них усні та письмові відповіді;
14) розглядати інші питання, що мають важливе суспільне значення і знаходяться у сфері компетенції Органу або інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
2.4 Рішення Громадської ради ухвалюються на засіданнях Громадської ради та оформлюються протоколом засідання. Рішення Громадської ради мають рекомендаційний характер для Органу і є обов’язковими для розгляду Органом.
2.5 Строк повноважень складу Громадської ради – два роки.
2.6 Членство в Громадській раді є індивідуальним.
2.7 Громадська рада має бланк зі своїм найменуванням.
2.8 Члени Громадської ради мають право доступу в узгодженому з Органом порядку до приміщень, в яких розміщений Орган, зокрема для проведення засідань Громадської ради.

Розділ IІІ.
ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ РАДИ

3.1 До складу Громадської ради можуть бути обрані представники громадських обєднань, релігійних, благодійних організацій, професійних спілок та їх об’єднання, творчих спілок, асоціацій, організацій роботодавців, недержавних засобів масової інформації (далі – інститутів громадянського суспільства),які зареєстровані в установленому порядку і провадять діяльність на території України.

3.2 До складу громадської ради при Органі можуть бути обрані представники інститутів громадянського суспільства, які провадять свою діяльність у сфері кінематографії, та в статуті (положенні) яких визначені відповідні цілі і завдання діяльності.

3.3 Інститут громадянського суспільства незалежно від своєї організаційної структури та наявності місцевих осередків (відокремлених підрозділів, філій, представництв, місцевих організацій тощо) для участі в установчих зборах делегує одного представника, який одночасно є кандидатом на обрання до складу Громадської ради.

3.4 До складу Громадської ради не можуть бути обрані представники інститутів громадянського суспільства, які є народними депутатами України, депутатами Верховної Ради Автономної Республіки Крим та місцевих рад, посадовими особами органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим та місцевого самоврядування.
3.
5 У термін, що не перевищує 60 календарних днів до закінчення повноважень Громадської ради, нею утворюється ініціативна група з підготовки установчих зборів для формування нового складу Громадської ради. До складу ініціативної групи входять не менш ніж три представники інститутів громадянського суспільства, у тому числі не представлених в складі діючої Громадської ради – які обираються Громадською радою, та один представник Органу.
3.
6 Не пізніше ніж за 45 календарних днів до проведення установчих зборів Орган в обов’язковому порядку оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті та в інший прийнятний спосіб підготовлене ініціативною групою повідомлення про дату, час, місце, порядок проведення установчих зборів, порядок подання заяв для участі в установчих зборах, відомості про склад ініціативної групи та прізвище, ім’я, електронну адресу та номер телефону відповідальної особи.
3.
7 Для участі в установчих зборах до ініціативної групи подається заява у довільній формі, підписана уповноваженою особою керівного органу інституту громадянського суспільства. До заяви додаються:
- рішення керівного органу інституту громадянського суспільства, якщо інше не передбачено його установчими документами, про делегування представника для участі в установчих зборах,
який одночасно є кандидатом на обрання до складу Громадської ради;
- біографічна довідка делегованого представника інституту громадянського суспільства
із зазначенням його посади в інституті громадянського суспільства;
- копії документів, що підтверджують легалізацію інституту громадянського суспільства;

- витяг зі статуту (положення) інституту громадянського суспільства щодо цілей і завдань його діяльності;

- інформація про отримання інститутом громадянського суспільства як володільцем бази персональних даних його членів згоди делегованого ним представника на обробку його персональних даних;

- інформація про результати діяльності інституту громадянського суспільства (відомості про проведені заходи, реалізовані проекти, виконані програми, друковані видання, подання інститутом громадянського суспільства відповідному органу письмових обґрунтованих пропозицій і зауважень з питань формування та реалізації державної політики у відповідній сфері та інформування про них громадськості тощо) протягом року до дня подання заяви (у разі, коли інститут громадянського суспільства працює менше року, - за період діяльності);

- відомості про місцезнаходження та адресу електронної пошти інституту громадянського суспільства, номер контактного телефону.
3.
8 За 30 календарних днів до проведення установчих зборів приймання заяв для участі у них припиняється.

3.9 У разі виявлення невідповідності документів, поданих інститутом громадянського суспільства, встановленим цим Положенням вимогам ініціативна група не пізніше ніж за 15 календарних днів до проведення установчих зборів письмово та в електронній формі інформує про це інститут громадянського суспільства з пропозицією щодо їх усунення протягом семи календарних днів.

3.10 За результатами перевірки документів, поданих інститутами громадянського суспільства, на відповідність встановленим цим Положенням вимогам ініціативна група складає за сім календарних днів до проведення установчих зборів список кандидатів до складу громадської ради, які братимуть участь в установчих
зборах, та список представників інститутів громадянського суспільства, яким відмовлено в участі в установчих зборах, із зазначенням підстави для відмови.
3.11 Підставами для відмови представнику інституту громадянського суспільства в участі в установчих зборах є:
- невідповідність документів, поданих інститутом громадянського суспільства, вимогам цього
Положенням;

- неусунення інститутом громадянського суспільства протягом семи днів невідповідності поданих документів вимогам, встановленим цим Положенням,
- невідповідність інституту громадянського суспільства або делегованого ним представника вимогам, встановленим цим Положенням;
-недостовірність інформації, що міститься в документах, поданих для участі в установчих зборах;
- відмова інституту громадянського суспільства від участі в установчих зборах шляхом надсилання ініціативній групі офіційного листа;
- перебування інституту громадянського суспільства, який делегував свого представника для участі в установчих зборах, у процесі припинення.
3.12 Список кандидатів до складу громадської ради, які братимуть участь в установчих зборах, та список представників інститутів громадянського суспільства, яким відмовлено в участі в установчих зборах, із зазначенням підстави для відмови, інформація про результати діяльності інститутів громадянського суспільства за останній рік, біографічні довідки делегованих ними представників, а також уточнена інформація про дату, час та місце проведення установчих зборів, погоджена з органом, оприлюднюються не пізніше ніж за три робочих дні до проведення установчих зборів на офіційному веб-сайті органу та в інший прийнятний спосіб.
3.1
3 Процедура проведення установчих зборів визначається регламентом установчих зборів, який, зокрема, містить:
- процедуру обрання мандатної комісії, порядок ідентифікації та перевірки повноважень учасників установчих зборів мандатною комісією та затвердження установчими зборами звіту мандатної комісії;
- процедуру проведення голосування по обранню лічильної комісії, голови, секретаря (секретаріату) та інших можливих робочих органів установчих зборів;
- процедуру прийняття та рекомендований склад питань порядку денного;
- порядок визначення кількісного складу Громадської ради;
- порядок обрання членів Громадської ради, у тому числі визначення форми голосування, виготовлення та видачі учасникам зборів бюлетенів для голосування, процедуру голосування та підбиття його підсумків;
- процедуру оголошення результатів формування складу Громадської ради;
- порядок обрання уповноважених осіб, відповідальних за підготовку першого засідання новообраної Громадської ради тощо.
3.1
4 Проект регламенту установчих зборів розробляється ініціативною групою та ухвалюється установчими зборами. Під час проведення установчих зборів з числа їх учасників обирається голова зборів, секретар, лічильна комісія, заслуховується інформація про результати діяльності попередньої Громадської ради, що діяла при Органі до проведення установчих зборів.
3.1
5 Склад громадської ради формується на установчих зборах шляхом рейтингового голосування за осіб, які особисто присутні на установчих зборах та кандидатури яких внесені інститутами громадянського суспільства.

Кількісний склад Громадської ради визначається установчими зборами та не може становити більш як 35 осіб.
3.1
6 За підсумками установчих зборів голова та секретар таких установчих зборів оформляє протокол з зазначенням в ньому всіх представників інститутів громадянського суспільства – учасників установчих зборів, які обрані членами Громадської ради, підписує його разом із головуючим та у тижневий термін від дня установчих зборів передає керівнику Органу.
3.1
7 На підставі протоколу установчих зборів Орган своїм наказом не пізніше 3 днів з дати отримання від секретаря протоколу установчих зборів затверджує визначений установчими зборами і зазначений в протоколі склад Громадської ради. Після затвердження Органом нового складу Громадської ради, діяльність Громадської ради попереднього скликання припиняється.
3.1
8 Протокол установчих зборів, а також персональний склад членів новообраної Громадської ради, затверджений Органом, публікується на офіційному веб-сайті та в інший прийнятний спосіб протягом 3 робочих днів з моменту затвердження.

3.18. У випадку формування кількісного та персонального складу Громадської ради під час дії обставин непереборної сили, не пізніше першого засідання нового складу Громадської ради, Громадська рада може прийняти рішення про надання строку для подання інститутами громадянського суспільства кандидатур для членства в Громадській раді. Зміни до граничної чисельності Громадської ради та персонального складу Громадської ради (включення до складу Громадської ради нових членів, виключення з членів Ради) здійснюються рішенням Громадської ради та затверджуються Органом.

Розділ IV.

ПОВНОВАЖЕННЯ ЧЛЕНІВ ГРОМАДСЬКОЇ РАДИ ТА ПОРЯДОК ПРИПИНЕННЯ ЧЛЕНСТВА У РАДІ

4.1 Члени Громадської ради мають право:
- брати участь в обговоренні питань, що виносяться на засідання Громадської ради та її робочих органів, вносити свої пропозиції та проекти рішень Громадської ради;
- брати участь у голосуванні з правом голосу на засіданнях Громадської ради та її робочих органів, членом яких є;
- інформувати Громадську раду про свою діяльність, подавати на розгляд Громадської ради документи та інформацію в сфері діяльності Громадської ради;
- пропонувати питання до порядку денного засідання Громадської ради;
- бути членом постійної комісії, а також експертних груп та інших органів Громадської ради;
- ініціювати залучення фахівців відповідних галузей у якості експертів з питань, що розглядаються на засіданнях Громадської ради та її робочих органів;
- у разі незгоди з прийнятим рішенням висловлювати власну думку, що долучається до протоколу засідання Громадської ради або її робочого органу, членом якого є конкретна особа.
4.2 Члени Громадської ради зобов’язані брати участь у засіданнях Громадської ради та її робочих органів, членом яких вони є.
4.3 У разі неможливості бути присутнім на засіданні Громадської ради або її робочого органу допускається участь в засіданні та голосування шляхом використання технічних засобів, які забезпечують прямий зв’язок учасників засідання з відсутнім членом (членами) Громадської ради. Допускається прийняття рішень з питань порядку денного шляхом електронного опитування
у строки, визначені у відповідному електронному листі за виключеням наступних питань:

- зміна Голови, Заступника Голови Громадської ради

- зміна секретаря Громадської ради

- дострокове припинення діяльності Громадської ради - затвердження Положення про Громадську раду, регламенту Громадської ради

- виключення членів Громадської ради

Рішення з вказаних питань приймаються на засіданях Громадської ради.
4.4 Делегування права голосу члена Громадської ради іншим особам, окрім членів Громадської ради, не допускається.
4.5 Членство в Громадській раді припиняється на підставі рішення Громадської ради у разі:
- подання членом Громадської ради відповідної заяви;
- систематичної відсутності члена Громадської ради на її засіданнях без поважних причин (два рази поспіль). У випадку якщо член Громадської ради відсутній на засіданні Громадської ради без поважних причин два рази поспіль, його повинні повідомити шляхом відправлення електронного листа про поставлення питання про його виключення із членів Громадської ради на наступному засіданні;
- письмового повідомлення керівника інституту громадянського суспільства, якщо інше не передбачено його установчими документами, про відкликання свого представника та припинення його членства у Громадській раді;
- скасування державної реєстрації інституту громадянського суспільства, представника якого обрано до складу Громадської ради;
- встановлення невідповідності законодавству України, яке регулює утворення та діяльність громадський рад, належного правового статусу особи, яка делегувала представника, або члена Громадської ради, зокрема відсутність у особи, яка делегувала представника для участі в установчих зборах, статусу інституту громадянського суспільства на момент проведення установчих зборів або втрата такого статусу в період повноважень відповідної Громадської ради, набуття членом Громадської ради статусу посадової, службової особи або працівника Органу, інших органів виконавчої влади України тощо;
- неможливості члена Громадської ради брати участь у роботі Громадської ради за станом здоров’я, визнання його судом недієздатним або обмежено дієздатним;

- набрання законної сили обвинувальним вироком щодо члена Громадської ради

4.6 У разі припинення будь-якою особою членства у громадській раді її місце займає наступний за черговістю кандидат до складу громадської ради, який набрав найбільшу кількість голосів за результатами проведення рейтингового голосування на установчих зборах. Рішення про це приймається на найближчому засіданні Громадської ради.

4.7 Зміни у складі громадської ради затверджуються рішенням органу на підставі протоколу засідання громадської ради. Орган оприлюднює відомості про такі зміни на своєму офіційному веб-сайті та в інший прийнятний спосіб протягом трьох робочих днів з моменту затвердження.

4.8 Якщо не менш як за один рік до закінчення повноважень Громадської ради черговість для набуття в ній членства вичерпана та чисельність членів громадської ради становить менше половини від її загального складу, визначеного на установчих зборах, Орган вживає заходів для доукомплектування складу громадської ради в

порядку, встановленому цим Положенням для формування складу громадської ради.

Розділ V.
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ГРОМАДСЬКОЇ РАДИ

5.1 На першому засіданні Громадської ради з числа членів Громадської ради обираються шляхом рейтингового голосування голова, заступник голови та секретар Громадської ради.
5.2 Головою Громадської ради не може бути обрано посадову або службову особу органу. Одна і та сама особа не може очолювати одночасно більш як одну громадську раду.
5.3 Голова Громадської ради очолює Громадську раду та виконує, зокрема, наступні функції:
- організовує діяльність Громадської ради;
- скликає та організовує підготовку та проведення засідань Громадської ради;
- підписує документи від імені Громадської ради;
- звітує про роботу Громадської ради;
- представляє Громадську раду у відносинах з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, інститутами громадянського суспільства, засобами масової інформації;
- виконує інші функції та повноваження визначені Положенням про Громадську раду, регламентом Громадської ради, рішеннями Громадської ради;
- може брати участь у засіданнях колегії Органу.
5.4 Голова Громадської ради має повноваження необхідні для виконання його функцій, які є чинними до закінчення строку повноважень складу Громадської ради, якщо не припинені достроково. Повноваження голови Громадської ради можуть бути припинені достроково на підставі його відповідної особистої заяви або в разі припинення його членства в Громадській раді, про Громадська рада що ухвалює відповідне рішення на найближчому засіданні Громадської ради.
5.5 Повноваження голови Громадської ради також можуть бути припинені достроково за рішенням Громадської ради, якщо за це проголосує не менш ніж 2/3 від чинного кількісного складу Громадської ради. Питання про дострокове припинення повноважень голови Громадської ради може бути винесено на розгляд найближчого засідання Громадської ради за ініціативою не менш ніж третини від чинної кількості її членів.
5.6 В разі дострокового припинення повноважень голови Громадської ради, на тому ж засіданні Громадська рада обирає з числа її членів нового голову Громадської ради шляхом рейтингового голосування.
5.7 Голова Громадської ради має заступника голови Громадської ради. Громадська рада обирає заступника голови Громадської ради за поданням голови Громадської ради.
5.8 Заступник голови Громадської ради:
- доповідає голові та на засіданнях Громадської ради стан виконання завдань та рішень Громадської ради за закріпленими за ним сферами компетенції Громадської ради;
- здійснює організаційно-методичну підтримку роботи відповідних робочих органів (комісій, експертних та робочих груп тощо) Громадської ради;
- розглядає, за дорученням голови Громадської ради, питання, що належать до сфери його компетенції;
- вносить пропозиції щодо створення тимчасових органів Громадської ради;
- за відсутності голови Громадської ради забезпечує скликання засідань Громадської ради;
- виконує інші функції відповідно до рішень і доручень Громадської ради.
Повноваження заступника голови Громадської ради також можуть бути припинені достроково за рішенням Громадської ради, якщо за це проголосує не менш ніж 2/3 від чинного кількісного складу Громадської ради. Питання про дострокове припинення повноважень заступника голови Громадської ради може бути винесено на розгляд найближчого засідання Громадської ради за ініціативою не менш ніж третини від чинної кількості її членів. Новий заступник голови Громадської ради обирається після ухвалення Громадською радою рішення про припинення повноважень попереднього заступника голови з відповідної сфери діяльності.
5.9 У разі неможливості голови Громадської ради виконувати свої функції, його повноваження до моменту найближчого засідання Громадської ради виконуються заступником голови Громадської ради. В випадку відсутності на засідання Громадської ради голови Громадської ради або його заступника, Громадська рада обирає головуючого на засіданні з числа присутніх на засіданні дійсних членів Громадської ради.
5.10 За виняткових обставин Громадська рада може покласти тимчасове виконання функцій голови, заступника голови, секретаря Громадської ради на одного з її членів із одночасним визначенням переліку повноважень, віднесених до його компетенції.
5.11 З метою організаційного, інформаційного та матеріально-технічного забезпечення діяльності Громадської ради обирає секретаря Громадської ради. Секретар обирається та відкликається Громадською радою з членів Громадської ради, про що зазначається в протоколі відповідного засідання Громадської ради. Функції секретаря може також виконувати працівник структурного підрозділу Органу, який не є членом Громадської ради.
5.12 Секретар Громадської ради забезпечує ведення діловодства, документообігу, вирішує питання матеріально-технічного та інформаційного забезпечення роботи Громадської ради та виконує інші функції за рішенням Громадської ради.
Секретар, зокрема:
- забезпечує підготовку матеріалів, проектів документів, пропозицій до порядку денного засідань Громадської ради з урахуванням пропозицій її членів, голови та заступників голови, робочих органів Громадської ради;
- забезпечує ведення протоколів засідання Громадської ради, у триденний термін подає їх на підпис голови ради;
- забезпечує оприлюднення рішень Громадської ради та направлення їх до Органу;
- опрацьовує внесені в установленому порядку пропозиції з вирішення кадрових питань, зокрема щодо припинення членства у Громадській раді;
- за погодженням з головою Громадської ради залучає до виконання окремих робіт і завдань членів Громадської ради та інших осіб;
- забезпечує інформування про діяльність Громадської ради, створює умови для доступу громадськості до інформації про діяльність Громадській раді, виконання її рішень;
- забезпечує взаємодію та листування Громадської ради з органами виконавчої влади і місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями;
- виконує інші функції для забезпечення здійснення Громадською радою своїх повноважень.
За заявою громадської ради
, прийнятою на Загальних зборах Громадської ради, керівник органу може покласти здійснення функцій секретаря громадської ради на представника Органу.
5.13 Для забезпечення фахового рівня та громадської експертизи Громадською рада може створювати постійні робочі органи – комісії з числа членів Громадської ради, до роботи яких можуть залучатись за згодою інші фахівці та експерти. Створення, визначення складу, припинення діяльності, напрямки роботи комісій визначаються на засіданні Громадської ради та оформлюються протоколом. Голова комісії обирається на засіданні Громадської ради. Член Громадської ради не може бути головою більш ніж однієї комісії.
5.14 Голова комісії організує попередній розгляд та підготовку питань до розгляду Громадською радою. Комісії можуть також опрацьовувати будь-які інші питання за напрямками своєї роботи та виносити їх на порядок денний Громадської ради.
5.15 Для опрацювання окремих питань Громадська рада може утворювати з числа членів Громадської ради тимчасові робочі та експертні групи, до роботи яких можуть залучатись за згодою інші фахівці та експерти. Громадська рада на засіданні визначає склад, голову, строк функціонування тимчасових робочих органів та визначає їх завдання. Член Громадської ради може бути одночасно членом кількох тимчасових робочих органів Громадської ради, незалежно від його членства в комісії.
5.16 Тимчасові робочі органи Громадської ради проводять свою діяльність колегіально зазвичай у формі засідань та затверджують результати своєї діяльності протокольно.
5.17 Основною формою роботи Громадської ради є засідання, які проводяться відповідно до плану роботи Громадської ради та у разі потреби, але не рідше одного разу на квартал. Позачергові засідання Громадської ради можуть скликатися за ініціативою однієї третини її членів. Повідомлення про скликання засідань громадської ради, у тому числі позачергових, доводяться до відома кожного її члена не пізніше двох робочих днів до їх початку, а також оприлюднюються на офіційному веб-сайті органу.
5.18 Засідання Громадської ради є правоможним, якщо на ньому присутні не менш як половина її
дійсних членів.
5.19 Засідання Громадської ради проводяться відкрито, відповідно до регламенту Громадської ради.
5.20 У засіданнях Громадської ради має право брати участь з правом дорадчого голосу уповноважений представник Органу.
5.21 За запрошенням голови Громадської ради у її засіданнях можуть брати участь представники інших органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, громадськості, науковці, кінематографісти.
5.22 Рішення Громадської ради приймається відкритим голосуванням простою більшістю голосів її членів, що беруть участь в засіданні. У разі рівного розподілу голосів голос головуючого на засіданні є вирішальним.

5.23 Рішення громадської ради мають рекомендаційний характер і є обов'язковими для розгляду Органом.

5.24 Рішення Органу, прийняте за результатами розгляду пропозицій (рішень) Громадської ради, не пізніше ніж у десятиденний строк після його прийняття в обов’язковому порядку доводиться до відома членів Громадської ради та громадськості шляхом його оприлюднення на офіційному веб-сайті Органу та в інший прийнятний спосіб. Інформація про прийняте Органом рішення має містити відомості про врахування пропозицій Громадської ради або причини їх відхилення.

5.25 На засіданні громадської ради, яке проводиться за участю представників органу в I кварталі кожного року, обговорюється звіт про виконання плану її роботи за минулий рік та схвалюється підготовлений нею план на поточний рік.
5.26 Річний план роботи громадської ради та звіт про його виконання оприлюднюються на офіційному веб-сайті органу та в інший прийнятний спосіб.
5.2
7 Не врегульовані цим Положенням питання організації діяльності Громадської ради визначаються регламентом Громадської ради, який приймається на засіданні Громадської ради. Оперативні питання роботи Громадської ради можуть також вирішуватись безпосередньо рішеннями Громадської ради.

Розділ VІ.
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГРОМАДСЬКОЇ РАДИ, ІНФОРМУВАННЯ ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ГРОМАДСЬКОЇ РАДИ

6.1 Орган, за участю свого структурного підрозділу, на який покладено відповідні повноваження, створює належні умови для роботи Громадської ради, зокрема, забезпечує Секретаріат Громадської ради приміщенням та засобами зв’язку, створює умови для діяльності Громадської ради та проведення її засідань.
6.2 Громадська рада інформує Орган та громадськість про свою роботу шляхом розміщення в обов’язковому порядку у спеціально створеній рубриці “Громадська рада” на офіційному веб-сайті Органу та оприлюднення в інший прийнятний спосіб матеріалів про установчі документи, річний план роботи, керівний склад, прийняті рішення, протоколи засідань, щорічні звіти про свою роботу тощо.