11-ий Міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK відкрив реєстрацію для учасників

10.08.2021

11-ий Міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK (KMW) відкрив реєстрацію для учасників.  Цьогорічний форум, організований за підтримки Державного агентства України з питань кіно, великою мірою зосередиться на промоції українського кіно- й телеконтенту на світовому медіаринку та розвитку міжнародних партнерств. Відкриє медіафорум панельна дискусія за участі представників влади, бізнесу та незалежних ініціатив України, присвячена аналітиці актуального стану та візіях майбутнього українського кіно і телебачення. На форумі також передбачається широке обговорення тем, пов'язаних із серіальним виробництвом – одним із найдинамічніших напрямків української контент-індустрії.

Важливим акцентом Форуму стане міжнародна копродукція. В контексті останніх законодавчих змін, які роблять співпрацю з Україною більш привабливою в очах міжнародних партнерів, можна чіткіше окреслити практичні перспективи України на глобальній мапі кіновиробництва. В межах секції, організованої за підтримки Посольства Канади в Україні та Української Кіноасоціації, експерти обговорять можливості для колаборації, що відкриваються для продюсерів у зв’язку з підписанням угоди між обома державами. Ця подія також буде включена в індустрійну секцію цьогорічного Міжнародного кінофестивалю в Торонто.

У дводенній програмі KMW 2021 – понад 15 секцій: панельні дискусії, презентації, доповіді та inspiration talks за участі міжнародних медіаекспертів, трендсеттерів аудіовізуальної індустрії, державних управлінців та топменеджерів провідних українських медіакомпаній та продакшенів. Учасники форуму дізнаються про останні тенденції, успішні кейси та нові цінності в аудіовізуальній індустрії, інноваційні технології та їх використання провідними медіакомпаніями.

За останні півтора року світ кардинально змінився, тож стратегії виживання, довгострокового планування та інноваційні рішення для сталості медіабізнесу у часи невизначеності залишаються актуальними. Інтегральною ідеєю KMW 2021 стане Медіабізнес. Перезавантаження – міжнародні та локальні медіаексперти проаналізують стан речей в аудіовізуальній індустрії у часи "нової нормальності", поговорять про перспективи її розвитку, розкажуть про свій досвід прийняття правильних і хибних рішень, а також допоможуть зорієнтуватися, як шукати точки опори у хаосі сучасності.

Традиційна база знань KMW – дослідження та огляди медіаринку в Україні та за її межами, яку спеціально для Форуму готують аналітичні компанії K7 Media і Glance Mediametrie, а також аналітичний департамент MRM, дасть конструктивне і точне підґрунтя для висновків та бізнес-планів на наступний рік. Зокрема спеціально для KMW готуються такі дослідження – "Тренди теледивлення в Україні", "Кіновиробництво. На що витрачає гроші держава", "Аналітика українських серіалів", "Вішліст українських мовників", "Український ринок VoD: динаміка, тенденції, готовність до виробництва original контенту".

У партнерстві з Представництвом Європейського Союзу в Україні готується спеціальна секція за участі провідних бродкастерів про технологічні інновації європейського ринку контенту та їх роль у протидії дезінформації в ЗМІ.

В межах цьогорічного KMW відбудеться ексклюзивна трансляція трьох секцій Тижня української аудіовізуальної індустрії Content Ukraine on Demand, який пройде 6-10 вересня 2021 року на одному з найбільших та найповажніших міжнародних медіаресурсів у цій сфері – С21 Media (Велика Британія). Подія має на меті промотувати потенціал України у сфері кіно- та телевиробництва на глобальному рівні та сприяти розвитку міжнародних партнерств.

Наше життя поділилось на "до" та "після" пандемії. Світ змінився, ми всі адаптовуємося до нових реалій – і в особистому світосприйнятті, і у соціальному та професійному контексті. Це стосується не тільки медіаіндустрії – увесь світ переживає великі трансформації у різних сферах...

Водночас ці зміни відкрили нові можливості для творчості: тепер, з переходом життя в онлайн, індустрія контенту розквітає в діджитал просторі як ніколи раніше. Це – нова сторінка історії, що чекає наповнення новими смислами, і варіації для експериментів та креативних рішень – безмежні. Тут також постають нові виклики, як-от культура свідомого ставлення до інтелектуальної власності креаторів. Про це та багато іншого ми будемо також говорити на 11-му KYIV MEDIA WEEK 14-15 вересня.

Директорка Media Resources Management  Катерина Удут

 

Як і минулого року, усі учасники форуму отримають KMW White Paper – підсумковий документ, що містить аналітичні огляди та дослідження аудіовізуальної галузі України та світу, який проводиться спеціально напередодні KMW, а також ключові висновки та інсайти, що будуть озвучені експертами та учасниками в межах KMW 2021.

KMW 2021 пройде у гібридному форматі та об’єднає переваги живого спілкування та дистанційної участі. Усі події відбуватимуться наживо з обмеженою кількістю глядачів у Hyatt Regency Kyiv. Водночас усі охочі матимуть безплатний доступ до прямої онлайн-трансляції. Організатор KYIV MEDIA WEEK - компанія Media Resources Management (MRM) за підтримки Держкіно.

Теги: