Фільм «Люксембург, Люксембург» – лідер прокату вже третій тиждень
Фільм «Люксембург, Люксембург» режисера Антоніо Лукіча вже третій тиждень показують в кінотеатрах, і він продовжує збирати повні зали. За третій вікенд стрічка зібрала 6,21 млн грн від 40 737 глядачів.
Усього ж з 12 квітня фільм заробив понад 23 млн грн, його переглянули понад 156 713 глядачів.
“Кажуть, що фільм – як ювелірна прикраса. Він робиться не для всіх, а для когось одного, та дарує кожному окремо різні емоції. За три тижні прокату “Люксембург, Люксембург” подарував емоції 156 000 глядачів. Ми, звичайно, сподівались, що наше кіно сподобається українцям, але не могли навіть очікувати, що фільм збере більше глядачів, ніж, приміром, населення Ужгорода! І наближатиметься до того, аби зібрати населення Чернівців”, – говорить режисер фільму Антоніо Лукіч.
“156 тисяч глядачів за три тижні прокату – це не тільки вдвічі більше, ніж зібрав перший фільм Антоніо "Мої думки тихі", а ще й ризик опинитися в списку 10 найкасовіших українських фільмів всіх часів. Що для скромної авторської трагікомедії, яка, окрім прокату, успішно іде ще й на кінофестивалях – взагалі якийсь парадокс... Ми вдячні кожному глядачеві, кожному українцю за довіру до авторського українського кіно", - додають продюсери фільму Володимир Яценко та Анна Яценко.
Нагадаємо, що за результатами першого кінопрокатного вікенду «Люксембург, Люксембург» став лідером, зібравши 5,59 млн грн У свій другий вікенд фільм показав ще кращий результат: майже на 1 мільйон гривень більше, ніж у стартові вихідні (6,59 млн грн). У третій вікенд «Люксембург, Люксембург» утримав лідерство.
Синопсис фільму. Коли брати-близнюки дізнаються, що їхній давно зниклий батько захворів у Люксембурзі, вони вирушають у подорож, аби побачити його востаннє. Та чи буде чоловік, якого вони там зустрінуть, таким само крутим татом, яким вони його пам’ятають?
Головні ролі у стрічці «Люксембург, Люксембург» зіграли учасники реп-гурту «Курган і Agregat» – брати Раміл та Аміл Насірови.
Стрічку створено за підтримки Державного агентства України з питань кіно. У травні 2022 року фільм став одним з п'яти учасників програми підтримки міжнародної промоції українських фільмів “proMOTION”, започаткованої Українським інститутом. Міжнародна промо-підтримка в рамках програми здійснюється за допомоги Göteborg Film Fund.