FOCUS DIGITAL: українські продакшени на міжнародному ринку

08.12.2020

Держкіно та Українська Кіноасоціація запрошують представників аудіовізуальної індустрії долучитися до однієї з основних світових подій у галузі локацій та продакшен-сервісів – лондонської  виставки FOCUS, що цьогоріч відбудеться в онлайн-форматі 15-17 грудня.

Виставка FOCUS DIGITAL – міжнародний захід для професійної кіноспільноти, що 2020 року відбуватиметься вже вшосте. Головний акцент заходу – знімальні локації та пошук можливостей для міжнародного співробітництва у виробництві аудіовізуального контенту. Серед основних відвідувачів виставки – виконавчі продюсери, режисери, локейшн-скаути та інші професіонали світової кіноіндустрії. Щорічно кількість зареєстрованих учасників – більше 2 тис. Згідно статистики організаторів FOCUS DIGITAL, 50% учасників виставки зазвичай проводять зйомки за межами своїх країн, що робить захід надзвичайно цікавим й корисним з точки зору пошуку міжнародних копродукційних партнерів для локальних проєктів – зокрема, українських.

Однією з переваг виставки є унікальна атмосфера, яка зазвичай створювалась завдяки десяткам нетворкінг-заходів для учасників і відвідувачів. Цьогоріч організаторам довелося докласти максимум зусиль, аби не просто провести захід в умовах коронакризи, але й зберегти його фірмовий стиль. Виходом стала розробка зручної онлайн-платформи для спілкування, пошуку партнерів та перегляду всіх заходів офіційної програми. На платформі працює механізм пошуку партнерів, є можливість організовувати зустрічі: функціонал, який пропонує вебсайт заходу, достатньо широкий та розроблявся, щоб створити умови, що максимально наблизять формат онлайн-заходу до реального.

Стати гостем FOCUS DIGITAL 2020 можна абсолютно безкоштовно: для всіх відвідувачів, що працюють у кіноіндустрії, на телебаченні, в рекламі, анімації, гейм-індустрії, реєстрація безкоштовна. Завдяки цьому – а також онлайн-формату, що прибирає усі фізичні кордони, – можна сподіватися, що цьогорічна виставка отримає навіть більшу аудиторію, ніж зазвичай. І відповідно – надасть учасникам ще більше можливостей для пошуку партнерів.

Україна є постійним учасником виставки FOCUS від 2018 року. Отже, що потрібно представникам вітчизняної індустрії, аби долучитися до заходу цьогоріч? Все дуже просто.

Кожен з учасників-експонентів, серед яких продакшн-компанії, фільм-комісії, професійні асоціації з усього світу, має на платформі FOCUS DIGITAL свою секцію, де у зручному форматі може представити будь-яку інформацію про себе, свої послуги та проєкти.

Така секція – організована Українською кіноасоціацією за підтримки Держкіно та спільно з Асоціацією кіноіндустрії України та Українською кіноакадемією, – буде й від нашої держави.

В українській секції будуть представлені загальні відомості про кіноіндустрію України, інформація про переваги зйомок в нашій країні (зокрема, про запровадження кеш-рібейтів), бази українських кінопрофесіоналів та локацій, кейси міжнародної співпраці (HBO, Netflix).

Організатори української секції протягом трьох днів виставки в онлайн-режимі відповідатимуть на запити відвідувачів, допомагатимуть з пошуком українських партнерів та координуватимуть організацію зустрічей.

Аби бути представленим в український секції FOCUS DIGITAL, вам треба до 11 грудня  надіслати на адресу info@mpa.org.ua брошури, каталоги та інші матеріали про вашу компанію та окремі проєкти в електронному вигляді.

Крім того, рекомендуємо безкоштовно зареєструватися для участі у якості відвідувача виставки та повідомити про це організаторів української секції у спеціальній формі. Завдяки цьому для вас відкриється доступ до бази учасників FOCUS DIGITAL та з’явиться можливість для персональних зустрічей, які допоможуть організувати менеджери української секції.