KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки
10-й KYIV MEDIA WEEK відбудеться у форматі міжнародного онлайн-марафону з аналізом трендів і перспектив аудіовізуальної індустрії України та світу і пошуком антикризових рішень для сталого розвитку медіаринку. Форум відбудеться 14 вересня з 10:00-19:00 в онлайн-форматі, трансляція вестиметься на сайті інформаційно-аналітичного інтернет-видання Media Business Reports (MBR). Участь в онлайн марафоні – безкоштовна. Всі зареєстровані учасники отримають пост-огляд за матеріалами Форуму.
14 вересня міжнародний онлайн форум KYIV MEDIA WEEK Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу. Глобальна криза, спричинена пандемією, поставила під сумнів традиційні правила гри в нинішній системі координат галузі, пришвидшила динаміку змін та збільшила вірогідність непередбачуваних факторів впливу на медіабізнес. Саме час зрозуміти, як тепер виглядає медіаринок у світовому масштабі, які тренди визначають його діяльність та які моделі роботи є життєздатними у тривалій перспективі.
KMW Global Marathon консолідує експертизу найвищого рівня, аби разом із вами дізнатись, як не потонути в цунамі змін та осідлати свою хвилю у новому світі. Тож, якщо ви задіяні в управлінні, виробництві, дистрибуції та промоції контенту для кіно та телебачення, і ваша професія дотична до будь-якої сфери сучасного медіабізнесу – формати, серіали, анімація, digital-технології, дитячий контент, законодавство, міжнародна копродукція, та ін., варто позначити 14 вересня у своєму графіку та зареєструватися на KMW Global Marathon за лінком.
Особливістю цьогорічного KMW є те, що долучитися до участі можна на безкоштовних засадах. Більше того, усі зареєстровані учасники у жовтні отримають пост-огляд документ White Paper за матеріалами Форуму. У ньому буде опубліковано найцікавішу аналітику, висновки презентацій та дискусій регіональних секцій KMW, а також результати всіх досліджень, що проводяться міжнародними та локальними агенціями спеціально для форуму. Вперше комплексна аналітика світового та українського медіаринку вийде за межі внутрішньо індустріального "таємного знання" та буде доступною усім охочим.
Ексклюзивно для KMW міжнародні впливові агентства та медіаплатформи The WIT, K7 Media, C21 Media, Ampere Analysis, Prensario International, Glance готують дослідження глобальної медіаіндустрії та найбільших медіаринків від Азії до Південної Америки. Ключові події, факти і цифри складуть актуальну картину, що допоможе виробникам і дистрибуторам контенту для кіно і ТБ адаптувати свої бізнес стратегії до нових умов, зважити ризики та зрозуміти міжнародні напрямки свого розвитку.
Українська аудіовізуальна індустрія є особливо вразливою до нинішніх викликів, тож на дослідженні локального ринку сфокусовано особливу увагу. Найсвіжішу аналітику українського аудіовізуального сектору готують експерти MRM та інформаційно-аналітичного видання Media Business Reports (MBR):
- Всеукраїнське опитування відвідувачів кінотеатрів "Як змінилися глядацькі настрої українців через пандемію COVID-19" – перше в нашій країні комплексне соціологічне дослідження такого масштабу, має особливу цінність саме зараз, коли кінопрокат поступово відновлює свою роботу (виконується у співпраці з КМІС);
- Аналітичний огляд "Тренди теледивлення в Україні" дозволить українським медіагрупам, телепродакшенам, гравцям рекламного ринку отримати комплексну актуальну інформацію про потреби і смаки телеаудиторії та сприятиме появі в українському телепросторі нового якісного контенту;
- Онлайн-опитування "Актуальні проблеми та потреби української аудіовізуальної індустрії", покаже актуальні інформаційні запити гравців медіаринку, реакцію індустрії на карантинні обмеження та глобальні економічні зміни. Результати дослідження є надзвичайно важливими для модернізації існуючих бізнес-моделей та вибудовування нових правил гри в галузі.
Довідково:
Міжнародний форум KYIV MEDIA WEEK (KMW) – найбільший медіафорум Центральної та Східної Європи, головна медійна подія в Україні, що об’єднує міжнародний ринок контенту та ряд ексклюзивних B2B заходів. KMW проводиться щорічно в Києві з 2011 року і є платформою для продуктивного спілкування ключових гравців медіабізнесу країн нашого регіону зколегами та партнерами з усього світу: щороку KMW збирає учасників з більш ніж 35 країн світу. У 2020-му році форум відбудеться в онлайн форматі у зв’язку із карантнними обмеженнями.
Сайт: kyivmediaweek.com
Facebook: https://www.facebook.com/kyivmediaweek/