KYIV MEDIA WEEK 2021 презентував ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії України – KMW White Paper
У підсумковому документі KYIV MEDIA WEEK 2021 опубліковані п’ять аналітичних досліджень і оглядів актуального стану різних аспектів українського ТБ, кіно та діджитал-ринку, що були здійснені спеціально для Форуму аналітичним виданням Media Business Reports. Одним із них є масштабне дослідження прокатної та фестивальної історії кінопроєктів, реалізованих за підтримки Держкіно з 2014-го року.
11-ий Міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK відбувся за підтримки Держкіно, 14-15 вересня, у гібридному форматі – події проходили наживо з обмеженою кількістю глядачів у Hyatt Regency Kyiv та з прямою трансляцією на аналітичному медіаресурсі Media Business Reports (MBR). Дводенна програма KMW включила у себе 18 секцій, серед яких: 10 панельних дискусій, презентації п’яти аналітичних досліджень, дві спеціальні доповіді, а також скринінг трендових шоу та вечірку. Цього року KMW зібрав 70 експертів із 15 країн та 300 учасників, що поспілкувалися про перезавантаження медіабізнесу в умовах "нової нормальності". За підсумками форуму аналітичне видання Media Business Reports підготувало KMW 2021 White Paper.
Наше завдання – надавати гравцям індустрії комплексну аналітику ринку, аби ми всі розуміли систему координат медіабізнесу та могли віднаходити точки для зростання. Важливо, що дослідження, які здійснюються для KMW, ми робимо доступними для всіх – для цього минулого року ми запровадили KMW White Paper, у якому їх публікуємо. Фактично, цей документ є гідом актуальними трендами аудіовізуальної індустрії України та інструментом для формування бізнес-стратегій на наступний рік, адже ми відповідаємо за достовірність інформації та якість проведення аналітики, на якій спеціалізуємося вже 15 років.
Директорка Media Resources Management (MRM) Катерина Удут
KMW 2021 White Paper містить перше в Україні комплексне дослідження серіального виробництва, яке демонструє його еволюцію за 5 років; аналітичний огляд одного із найбільш перспективних і водночас найменш вивчених секторів медіаринку – VoD-платформ, а також масштабне дослідження прокатної та фестивальної історії кінопроєктів, реалізованих за підтримки Держкіно з 2014-го року. Крім того, читачі дізнаються про найзатребуваніший контент серед провідних мовників та про визначальні тренди телевізійного ефіру в Україні.
Аналітичні дослідження та огляди, що увійшли до KMW 2021 White Paper:
- "Серіали на українському ТБ" – перше комплексне дослідження, що представляє повну картину виробництва й демонстрації серіалів в Україні у 2015-2020 роках. Дослідження здійснювалося за низкою різних критеріїв, зокрема, завдяки йому можна дізнатися, серіали якої тривалості та жанрової спрямованості наразі є найзатребуванішими для показу українськими мовниками та найкраще "працюють" в ефірі. Важливо, що дослідження демонструє еволюцію галузі за останні п’ять років.
- Дослідження "Тренди теледивлення" аналізує ефір ТОП-6 телеканалів: від загальної статистики до аналізу кожного мовника окремо. Дослідження також показує на які види контенту – шоу, серіали, фільми, тощо – робить ставку той чи інший телеканал та чим він відрізняється від конкурентів.
- "Вішліст українських мовників" – щорічний аналітичний огляд, сформований на основі інтерв’ю з топ-менеджерами ключових українських телеканалів. Завдяки цьому дослідженню учасники ринку можуть отримати розгорнуту актуальну інформацію щодо програмних стратегій, виробничих планів, найзатребуванішого контенту провідних мовників та про визначальні тренди ефіру в Україні.
- "Інвестиції України в кіновиробництво" – перше масштабне дослідження кінопроєктів, реалізованих за підтримки Державного агентства України з питань кіно. В процесі підготовки дослідження проаналізовано близько 250 кінопроєктів різних жанрів, що від 2014 року виграли конкурс Держкіно, та згодом були вироблені й здані державі. Результати дослідження демонструють показники прокату фільмів для широкої аудиторії та фестивальну історію авторського кіно.
- "Український ринок VoD" – огляд, підготовлений на основі розгорнутих інтерв’ю з топ-менеджерами провідних українських стримінг-сервісів. Вітчизняний ринок ОТТ стрімко зростає,що співпадає із загальносвітовим злетом VoD, й сьогодні платформи перетворюються з ретрансляторів контенту на вагомих гравців індустрії. Аналітичний огляд відображаєпоточний стан галузі в Україні й динаміку її розвитку з урахуванням різних факторів та зачепіпає актуальне питання готовності локальних платформ до виробництва original контенту.
KMW White Paper можна отримати безкоштовно, зареєструвавшись на сайті KMW 2021.
Наразі документ доступний в українській мовній версії, а незабаром можна буде ознайомитись з дослідженнями і англійською мовою.