Оголошено фіналістів третього сезону конкурсу PITCH UA
Починається фінальний етап конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA 3. Впродовж березня, після проходження докторинг-майстерні (індивідуальних зустрічей 76-ти креативних команд-учасників із міжнародними медіа-експертами) до фінального відбору свої доопрацьовані проєкти подали 67 учасників.
Серед них експертне журі обрало 36 фіналістів, що продовжать змагатися за перемогу у конкурсі на відкритому онлайн-пітчингу 20-21 квітня. Переглянути трансляцію події зможуть усі охочі після реєстрації.
А вже 29 квітня ми дізнаємося імена переможців PITCH UA 3, які отримають підтримку USAID для подальшої реалізації своїх проєктів. Мета третього сезону конкурсу – об'єднати українців, розповісти про позитивні зміни, що відбуваються в країні та наповнити ефіри телеканалів, екрани кінотеатрів та вебресурси якісним контентом, що демонструє єдність України в її різноманітності, спонукає брати активну участь у житті країни та надихає історіями про сильних людей.
PITCH UA 3 організовує компанія MRM за підтримки Проєктів TCA та UCBI, що фінансуються Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та за сприяння Міністерства культури та інформаційної політики України.