Оголошено переможців конкурсу соціально вагомого контенту PITCH UA 3
Журі визначило переможців третього сезону конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA.
Майже п’ять місяців тривав конкурсний відбір учасників – із 330-х поданих заявок до етапу докторингу вийшло 76 проєктів. Їхні автори пройшли індивідуальні консультації з топовими міжнародними експертами, які надали рекомендації щодо поліпшення проєктів. Для того, аби потрапити до фіналу, конкурсанти корегували проєкти відповідно до порад менторів та готували документи, необхідні для їхньої реалізації. Журі допустило до фінального відкритого пітчингу 36 проєктів, презентації яких можна переглянути на Youtube-каналі конкурсу. Серед них експерти обрали 26.
Саме ці проєкти зможуть одержати експертну та фінансову підтримку в подальшій реалізації.
Переможці PITCH UA 3:
Тема 1. Я відчуваю зміни: реформуючи Україну
- Яся знає краще, ShoTam Production
- Земля, ТОВ "ТОУ"
- Жовті Кеди Project, ГО Центр Регіональних Ініціатив Астрея
- На першій лінії, ГО "Твоє місто Львів"
- Родина нового формату, КРІСТІ ФІЛЬМ
- Я – лікар!, ТОВ "Здорове ТБ"
- Хазяїн, Основа Фільм Продакшн
Тема 2. Об'єднуючи Україну: єдність у різноманітності
- Діалог, Онлайн-медіа "СЛУХ"
- Сірі бджоли, ТОВ "Ідас Інтернешнл Філм"
- Сусіди, ТОВ "ПРОКІНО"
- Українські палаци. Золота доба, ФОП Акім Галімов
- УніверЧек, Pedan|buro
- Запал, CRAFT STORY
- Самум. Афганський вітер, Кінокомпанія "Фор-Пост"
- УРСР на вуха, Національна суспільна телерадіокомпанія України
- Мавка. Лісова пісня, ТОВ "Анімаград"
- Наша Галя, FILM.UA Television
Тема 3. Медіа мають значення
- По той бік правди, ФОП Олеся Лук'яненко
- Ботоферма, Основа Фільм Продакшн
Тема 4. Російськомовний контент: з'єднати роз'єднане
- Донбаський синдром, ТОВ "ВІАТЕЛ"
- Вітер з гір, ГО "Інтерньюз-Україна"
- ...до Ростову!, ФОП Володимир Нагорний
- Ціна конфлікту, UP UA STUDIO
- Шляхами успіху і слави, ТОВ "Стейдж Сервіс"
- Алчевський, ТОВ "Банк Ідей"
- Мої страшенно улюблені сусіди, Think Tank Ukraine
Організатори впевнені, що проєкти-переможці дійсно допоможуть глядачам подивитися на звичні проблеми під іншим кутом зору і побачити шляхи до їхніх рішень. Команди ж, чиї проєкти не увійшли до числа переможців, мали змогу отримати цінний досвід і знання, які обов’язково допоможуть їм перемогти в наступному сезоні конкурсу PITCH UA.
Крім того, зовсім скоро стартує новий проєкт – Освітня платформа PITCH UA, де разом із голлівудськими експертами усі охочі познайомляться із показовими світовими практиками соціально вагомих проєктів для кіно, ТБ та digital, а також дізнаються про професійні тонкощі створення контенту на реальних успішних кейсах з огляду на український контекст.
----------------------
PITCH UA – конкурс соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну, який з 2018 року організовує медіаконсалтингова компанія Media Resourсes Management (MRM) за підтримки Проєктів Transformation Communications Activity (TCA) та "Зміцнення Громадської Довіри" (UCBI), що фінансуються Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), а також за сприяння Міністерства культури та інформаційної політики України.