Оголошено півфіналістів та міжнародних експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3
Мета третього сезону конкурсу PITCH UA – об'єднати українців, розповісти про позитивні зміни, що відбуваються в країні та наповнити ефіри телеканалів, екрани кінотеатрів та вебресурси якісним контентом, що демонструє єдність України в її різноманітності, спонукає брати активну участь у житті країни та надихає історіями про сильних людей.
Цього року до PITCH UA надійшла рекордно велика кількість заявок – 330, з яких було обрано 76 півфіналістів. Саме вони стануть учасниками докторинг-майстерні й отримують консультації від міжнародних експертів, що забезпечить максимально професійний та широкий погляд на подані ідеї та дозволить удосконалити роботу над проєктами.
Щороку PITCH UA запрошує для консультацій учасників конкурсу топових фахівців аудіовізуальної індустрії, які співпрацюють з провідними світовими медіа- й кінокомпаніями та мають багаторічний досвід у створенні успішного контенту. Третій сезон конкурсу не став винятком.
Серед експертів PITCH UA 3 – номінанти на премію "Emmy" американський продюсер Джош Вайнсток та журналістка й режисерка Дженніфер Крендалл, номінанти "BAFTA" британські режисери та продюсери Пол Копланд та Ден Бербрідж, британський журналіст та телевізійний продюсер Пітер Померанцев, американський продюсер, який працював над створенням всесвітньо відомих голлівудських стрічок, Айра Наполіелло, продюсер, бізнес девелопер та консультант у сфері діджитал маркетингу Метью Ван де Вельде, шоуранер, сценарист та продюсер Віктор Пьонтковскі, а також контент-стратег, сценарист та продюсер Адам Сігел. Усі експерти мають досвід у створенні успішного контенту та співпраці з такими медіагігантами, як Banijay Group, ВВС, HBO, Netflix, 20th Century Fox, Warner Brothers, Sony Pictures, National Geographic, Discovery Channel та ін.
Консультації учасників з експертами відбудуться у закритому форматі, але з усіма 76-ма проєктами, які пройшли до докторинг-майстерні PITCH UA 3, можна буде познайомитися з 23 лютого у відкритому доступі – їхні п'ятихвилинні пітчі у форматі відеопрезентацій будуть розміщені на сайті та YouTube-каналі PITCH UA.
Перелік проєктів, які після програми докторингу потрапили до фіналу конкурсу буде оголошено 12 квітня. А вже 20 квітня відбудеться відкритий онлайн пітчинг, де фіналісти представлять свої проєкти журі, до складу якого увійдуть представники профільних міністерств й організацій України, Проєктів USAID TCA та UCBI, а також запрошені експерти.
Імена переможців третього сезону PITCH UA, які отримають фінансову та подальшу експертну підтримку для втілення своїх проєктів, буде оголошено 29 квітня.
PITСH UA – конкурс соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну, який організовує компанія Media Resourсes Management (MRM) за підтримки Проєкту Transformation Communications Activity (TCA), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та сприяння Міністерства культури та інформаційної політики України.