Оголошується додатковий набір експертів до складу експертних комісій при Раді з державної підтримки кінематографії
Відповідно до "Порядку утворення та роботи експертних комісій при Раді з державної підтримки кінематографії, а також умов їх діяльності", затвердженого Наказом Міністерства культури та інформаційної політики України від 28 квітня 2021 року № 298, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 30.04.2021 року за № 594/36216 (далі – Порядок) Держкіно оголошує додатковий набір експертів до складу експертних комісій при Раді з державної підтримки кінематографії, а саме:
- експертної комісії з оцінювання кінопроєктів ігрових повнометражних фільмів /телевізійних фільмів для широкої глядацької аудиторії;
- експертної комісії з оцінювання кінопроєктів ігрових / неігрових (документальних) телевізійних серіалів для широкої глядацької аудиторії;
- експертної комісії з оцінювання кінопроєктів неігрових (документальних) повнометражних фільмів для широкої глядацької аудиторії;
- експертної комісії з оцінювання кінопроєктів авторських ігрових / неігрових (документальних) фільмів, фільмів-дебютів (всіх видів), короткометражних фільмів (всіх видів);
- експертної комісії з оцінювання кінопроєктів анімаційних фільмів / телевізійних фільмів / телевізійних серіалів;
- експертної комісії з оцінювання кінопроєктів фільмів, що створюються у міжнародній копродукції.
До складу експертної комісії можуть входити особи, які мають:
- вищу освіту не нижче першого рівня вищої освіти гуманітарного, кінематографічного, фінансово-економічного, юридичного профілю;
- досвід професійної діяльності у сфері кінематографії та/або телебачення не менше трьох років (професійні творчі працівники, що діють у сфері кінематографії, кінознавці-кінокритики, продюсери, економісти, маркетологи, дистриб’ютори, прокатники, розповсюджувачі фільмів, організатори міжнародних кінофестивалів, тощо), зокрема відповідно до профілю експертної комісії;
- досвід управління виробництвом фільмів, які отримали визнання на міжнародних кінофестивалях або мали успіх у кінотеатральному прокаті та/або телевізійному показі, або досвід фахового аналізу, рецензування, експертної оцінки кінопроектів, або досвід розповсюдження, промоції фільмів, або досвід організації міжнародних фестивалів (з історією безперервного проведення впродовж останніх семи років) не менше трьох років;
- досвід з питань фінансово-економічного аналізу та планування або розроблення та реалізації маркетингових стратегій не менше трьох років;
- досвід розробки, реалізації або керівництва фундаментальними або прикладними науковими дослідженнями у сфері кінематографії та/або досвід здійснення їх наукового рецензування, наукової експертизи не менше трьох років;
- знання державної мови;
- бездоганну ділову репутацію.
До складу експертної комісії не можуть входити:
- особи, стосовно яких Законом України "Про запобігання корупції" встановлено обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності, та/або особи, які мають потенційний або реальний конфлікт інтересів відповідно до Закону України "Про запобігання корупції", та/або особи, які притягалися до відповідальності за корупційні правопорушення;
- члени Ради або їх близькі особи;
- особи, які мають судимість, непогашену або не зняту в установленому законом порядку;
- особи, які були виключені зі складу експертної комісії за невиконання своїх обов’язків;
- особи, які є громадянами держави-агресора та/або відповідно до частини шостої статті 15 Закону України "Про кінематографію" включені до Переліку осіб, які створюють загрозу національній безпеці, та/або до яких відповідно до Закону України "Про санкції" застосовано санкції.
Особи можуть бути висунуті кандидатами до переліків експертів від творчих спілок, громадських об’єднань, господарських об’єднань, наукових установ, закладів вищої освіти, статутні документи яких передбачають провадження діяльності у сфері кінематографії та/або телебачення, діяльність яких є активною протягом останнього року (далі - заклади, установи, організації), або шляхом самовисування.
Один заклад, установа, організація може запропонувати не більше десяти кандидатів до переліків експертів.
Строк приймання заявок – з 13 січня до 17 години 28 січня 2022 року включно.
У разі самовисування особа заповнює та подає заяву в електронній формі за формою, згідно з додатком 1 до Порядку, завантажує документи, що додаються до заяви:
1) анкету кандидата на включення до переліків експертів в електронній формі за формою, згідно з додатком 2 до Порядку;
2) копію документа, що підтверджує здобуття кандидатом вищої освіти (у разі здобуття вищої освіти до 2000 року);
3) мотиваційний лист в електронній формі (у довільній формі);
4) рекомендаційний лист від суб’єкта кінематографії, діяльність якого є активною протягом останнього року, в електронній формі (у довільній формі із зазначенням: періоду та форми співпраці суб’єкту кінематографії із кандидатом, отриманого кандидатом досвіду професійної діяльності у сфері кінематографії та/або телебачення, зокрема відповідно до профілю експертної комісії, фактів, які підтверджують активну діяльність суб’єкта кінематографії протягом останнього року);
5) документи та інші матеріали, що підтверджують активну діяльність кандидата у сфері кінематографії та/або телебачення протягом трьох років (публікації у наукових виданнях або засобах масової інформації, скріншоти інтернет-ресурсів, програми конференцій, брошури, афіші тощо, які підтверджують організацію або участь у наукових/громадських заходах з проблем у сфері кінематографії та/або телебачення: публічних обговореннях актуальних питань, публічних дискусіях у професійній сфері тощо);
6) інші документи, які кандидат вважає за необхідне представити на розгляд Держкіно.
У разі висування кандидатів закладом, установою, організацією заклад, установа, організація за участю кандидата заповнює та подає заяву в електронній формі за формою, згідно з додатком 1 до Порядку, завантажує документи, що додаються до заяви:
1) анкету кандидата на включення до переліків експертів в електронній формі за формою, згідно з додатком 2 до цього Порядку;
2) копію документа, що підтверджує здобуття кандидатом вищої освіти (у разі здобуття вищої освіти до 2000 року);
3) рекомендаційний лист від закладу, установи, організації в електронній формі (у довільній формі із зазначенням: періоду та форми співпраці закладу, установи, організації із кандидатом, характеристикою професійних якостей кандидата, отриманого кандидатом досвіду професійної діяльності у сфері кінематографії та/або телебачення не менше трьох років, зокрема відповідно до профілю експертної комісії, мотивації рекомендації кандидата);
4) документи та інші матеріали, що підтверджують досвід роботи закладу, установи, організації у сфері кінематографії не менше одного року (публікації у засобах масової інформації, скріншоти інтернет-ресурсів, програми конференцій, брошури, афіші тощо);
5) інші документи, які заклад, установа, організація та/або кандидат вважають за необхідне представити на розгляд Держкіно.
Електронна заява та документи, що додаються до заяви, завантажуються в електронній формі (або сканованими копіями їх паперових форм) у форматі ".PDF" (кожний документ завантажується окремим файлом, заголовок якого відповідає короткому змісту цього документа) на електронну адресу: experts.dergkino2021@gmail.com
Достовірність інформації у документах, що додаються до заяви, у разі самовисування забезпечує кандидат, який самовисувається, у разі висування кандидатів закладом, установою, організацією – кандидат та заклади, установи, організації, які його висувають.
Датою реєстрації електронної заяви вважається дата її надходження на електронну адресу, зазначену в оголошенні.
Держкіно протягом двох робочих днів з наступного дня після дати реєстрації заяви проводить перевірку поданої заяви та документів, що додаються до заяви, на предмет їх відповідності вимогам, визначеним пунктами 8 або 9 розділу ІІІ Порядку.
У разі подання заяви та документів, що додаються до заяви, які не відповідають вимогам, визначеним пунктами 8 або 9 розділу Ш Порядку, Держкіно не пізніше двох робочих днів з наступного дня після дати завершення перевірки поданої заяви та документів, що додаються до заяви, повідомляє про це заклад, установу, організацію або кандидата шляхом направлення повідомлення на адресу електронної пошти закладу, установи, організації або кандидата.
У такому разі заява вважається не прийнятою і заклад, установа, організація або кандидат мають право доопрацювати заяву та документи, що додаються до заяви, з урахуванням отриманих зауважень та подати її повторно до завершення строку подання документів, зазначеного в оголошенні.
Заяви, подані після завершення зазначеного в оголошенні строку подання документів, не реєструються та не розглядаються.
Контактні тел.: (044) 33-44-240 вн. 212, 213 (відділ підтримки створення національних фільмів).
Довідково:
Заява в електронній формі за формою, згідно з додатком 1 до Порядку створюється в електронному вигляді та підписується електронним підписом.
- Щоб підписати електронну заяву електронним підписом, заявник повинен виконати наступні кроки:
- Електронну заяву, яка створена в електронному вигляді, зберегти у форматі PDF, що іменується відповідно до змісту документа (наприклад Microsoft Word: Файл> зберегти як> тип файлу вибрати PDF);
- Перейти на один з наступних сайтів: https://czo.gov.ua/sign або https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv, які накладають на електронний документ електронний підпис, або інший сайт з аналогічною функціональністю;
- Підписати електронну заяву у форматі PDF електронним підписом. Після цього заявник отримує електронну заяву з розширенням ".p7s";
- Електронна заява з розширенням ".p7s" завантажується до електронного листа і відправляються на вищезазначену електронну адресу.
Деякі програми або сайти не накладають електронний підпис на електронний документ, а створюють файл електронного підпису невеликого розміру з такою ж назвою, як електронний документ, із розширенням ".p7s". У такому випадку до електронного листа завантажується електронний документ і файл електронного підпису з розширенням ".p7s".
- Підтвердження та реквізити посадової особи - підписувача візуалізуються під час перевірки відповідного електронного підпису. Якщо електронна заява підписуються уповноваженою особою суб’єкта кінематографії, заявник повинен надати та завантажити до електронного листа копію довіреності на право підпису відповідних документів у форматі PDF.
- Електронна заява яка створена в електронному вигляді і не підписана електронним підписом, розглядатися не буде.