«Люксембург, Люксембург» режисера Антоніо Лукіча після другого вікенду прокату зібрав 6,59 млн. грн.
«Люксембург, Люксембург» режисера Антоніо Лукіча після другого вікенду прокату зібрав 6,59 млн. грн., що майже на 1 мільйон гривень більше, ніж у стартові вихідні (12-17 квітня). Усього ж з 12 квітня фільм уже встиг заробити понад 14 мільйонів гривень, його переглянуло 93 878 глядачів.
«Зазвичай хорошим результатом вважається падіння на рівні 30-40 відсотків відносно стартового вікенду. Але щоб фільм не лише не втратив, а, навпаки, набрав обертів – досить нечастий випадок. Цікаво, що так само сталось із першою картиною Антоніо Лукіча «Мої думки тихі». Ми щасливі, що фінансовий успіх картини «Люксембург, Люксембург» дозволить Володимирові, Анні та Антоніо продовжувати знімати чудові фільми. Це дуже важливо. Особливо, зараз», – коментує результат Робін Ґрбіч з компанії «Кіноманія», дистриб’ютора стрічки.
«Як могли би сказати герої стрічки «Люксембург, Люксембург», якщо глядачі ходять другий і третій раз на фільм, то це вже точно по-любві», – додає співпродюсер стрічки Володимир Яценко, кінопродакшен ForeFilms.
Головні ролі у стрічці «Люксембург, Люксембург» зіграли учасники реп-гурту «Курган і Agregat» – брати Раміл та Аміл Насірови. А режисером став Антоніо Лукіч, добре відомий глядачам за комедією «Мої думки тихі».
«Люксембург, Люксембург» створено за підтримки Державного агентства України з питань кіно. У травні 2022 року фільм став одним з п'яти учасників програми підтримки міжнародної промоції українських фільмів «proMOTION», започаткованої Українським інститутом. Міжнародна промо-підтримка в рамках програми здійснюється за допомоги Göteborg Film Fund.
Нагадаємо, що стрічка виробництва кінопродакшену ForeFilms, продюсерів Володимира Яценка та Анни Яценко, стала номером 1 за результатами кінопрокатного вікенду та показала другий найкращий старт серед українських проєктів з часу початку повномасштабного вторгнення.