Оголошується приймання заявок до складу експертної комісії з фінансово-економічних питань при Раді з державної підтримки кінематографії

30.05.2024

Відповідно до Порядку прийняття рішення Радою з державної підтримки кінематографії про здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для виробництва (створення) документальних, просвітницьких, анімаційних фільмів, фільмів для дитячої аудиторії (з урахуванням художньої та культурної значущості), фільмів художньої та культурної значущості (авторських фільмів) та фільмів-дебютів, надання державної субсидії на виробництво (створення) фільму (ігрового, анімаційного тощо), телевізійного фільму, телевізійного серіалу, затвердженого Наказом Державного агентства України з питань кіно від 15 березня 2023 року №32, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13 червня 2023 року №978/40034 та Порядку утворення та роботи експертних комісій при Раді з державної підтримки кінематографії, а також умови їх діяльності, затвердженого Наказом Державного агентства України з питань кіно від 25 грудня 2023 року № 193 (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 11 січня 2024 року за № 58/41403, Держкіно оголошує приймання заявок до складу Експертної комісії з фінансово-економічних питань при Раді з державної підтримки кінематографії.

До складу Експертної комісії можуть входити особи, які мають:

  • вища освіта не нижче першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю «Економіка» (галузь знань «Соціальні та поведінкові науки»), «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» (галузь знань «Управління та адміністрування»);
  • досвід професійної діяльності у сфері кінематографії та/або аудіовізуального медіа, що здійснює демонстрування медіа не менше трьох років (професійні творчі працівники, що діють у сфері кінематографії, кінознавці-кінокритики, продюсери, економісти, маркетологи, дистриб’ютори, прокатники, організатори міжнародних кінофестивалів, тощо), зокрема досвід з питань фінансово-економічного аналізу та планування або розроблення та реалізації маркетингових стратегій не менше трьох років;
  • знання державної мови;
  • бездоганну ділову репутацію.

До складу Експертної комісії не можуть входити:

  • особи, стосовно яких Законом України «Про запобігання корупції» встановлено обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності, та/або особи, які мають потенційний або реальний конфлікт інтересів відповідно до Закону України «Про запобігання корупції», та/або особи, які притягалися до відповідальності за корупційні правопорушення;
  • члени Ради або їх близькі особи;
  • особи, які мають судимість, непогашену або не зняту в установленому законом порядку;
  • особи, які були виключені зі складу експертної комісії за невиконання своїх обов’язків;
  • особи, які є громадянами держави-агресора та/або відповідно до частини шостої статті 15 Закону України «Про кінематографію» включені до Переліку осіб, які створюють загрозу національній безпеці, та/або до яких відповідно до Закону України «Про санкції» застосовано санкції.

Особи можуть бути висунуті кандидатами до переліку експертів від творчих спілок, громадських об’єднань, господарських об’єднань, наукових установ, закладів вищої освіти, статутні документи яких передбачають провадження діяльності у сфері кінематографії та/або телебачення, діяльність яких є активною протягом останнього року (далі - заклади, установи, організації), або шляхом самовисування.

Один заклад, установа, організація може запропонувати не більше десяти кандидатів до переліку експертів.

Строк приймання заявок: з 30 травня до 18 години 7 червня 2024 року включно.

У разі самовисування особа заповнює та подає заяву в електронній формі за формою, згідно з додатком 1 до Порядку, завантажує документи, що додаються до заяви:

1) анкету кандидата на включення до переліків експертів в електронній формі за формою, згідно з додатком 2 до Порядку;

2) копію документа, що підтверджує здобуття кандидатом вищої освіти (у разі здобуття вищої освіти після 2000 року зазначається тип документа (диплом спеціаліста або магістра), його серія та номер; у разі здобуття вищої освіти до 2000 року додатково подається копія документа про вищу освіту у форматі «.PDF»;

3) мотиваційний лист в електронній формі (у довільній формі);

4) рекомендаційний лист від суб’єкта кінематографії, діяльність якого є активною протягом останнього року, в електронній формі (у довільній формі із зазначенням: періоду та форми співпраці суб’єкту кінематографії із кандидатом, отриманого кандидатом досвіду професійної діяльності у сфері кінематографії та/або телебачення, зокрема відповідно до профілю експертної комісії, фактів, які підтверджують активну діяльність суб’єкта кінематографії протягом останнього року);

5) документи та інші матеріали, що підтверджують активну діяльність кандидата у сфері кінематографії та/або телебачення протягом трьох років (публікації у наукових виданнях або засобах масової інформації, скріншоти інтернет-ресурсів, програми конференцій, брошури, афіші тощо, які підтверджують організацію або участь у наукових/громадських заходах з проблем у сфері кінематографії та/або телебачення: публічних обговореннях актуальних питань, публічних дискусіях у професійній сфері тощо);

6) документ, що посвідчує особу;

7) інші документи, які кандидат вважає за необхідне представити на розгляд Держкіно.

У разі висування кандидатів закладом, установою, організацією заклад, установа, організація за участю кандидата заповнює та подає заяву в електронній формі за формою, згідно з додатком 1 до Порядку, завантажує документи, що додаються до заяви:

1) анкету кандидата на включення до переліків експертів в електронній формі за формою, згідно з додатком 2 до цього Порядку;

2) копію документа, що підтверджує здобуття кандидатом вищої освіти (у разі здобуття вищої освіти після 2000 року зазначається тип документа (диплом спеціаліста або магістра), його серія та номер; у разі здобуття вищої освіти до 2000 року додатково подається копія документа про вищу освіту у форматі «.PDF»;

3) рекомендаційний лист від закладу, установи, організації в електронній формі (у довільній формі із зазначенням: періоду та форми співпраці закладу, установи, організації із кандидатом, характеристикою професійних якостей кандидата, отриманого кандидатом досвіду професійної діяльності у сфері кінематографії та/або телебачення не менше трьох років, зокрема відповідно до профілю експертної комісії, мотивації рекомендації кандидата);

4) документи та інші матеріали, що підтверджують досвід роботи закладу, установи, організації у сфері кінематографії не менше одного року (публікації у засобах масової інформації, скріншоти інтернет-ресурсів, програми конференцій, брошури, афіші тощо);

5) документ, що посвідчує особу;

6) інші документи, які заклад, установа, організація та/або кандидат вважають за необхідне представити на розгляд Держкіно.

Електронна заява та документи, що додаються до заяви, завантажуються в електронній формі (або сканованими копіями їх паперових форм) у форматі ".PDF" (кожний документ завантажується окремим файлом, заголовок якого відповідає короткому змісту цього документа) на електронну адресу: experts.dergkino2021@gmail.com

Достовірність інформації у документах, що додаються до заяви, у разі самовисування забезпечує кандидат, який самовисувається, у разі висування кандидатів закладом, установою, організацією – кандидат та заклади, установи, організації, які його висувають.

Датою реєстрації електронної заяви вважається дата її надходження на електронну адресу, зазначену в оголошенні.

Держкіно протягом трьох робочих днів з наступного дня після дати реєстрації заяви проводить перевірку поданої заяви та документів, що додаються до заяви, на предмет їх відповідності вимогам, визначеним пунктами 8 або 9 розділу ІІІ Порядку.

У разі подання заяви та документів, що додаються до заяви, які не відповідають вимогам, визначеним пунктами 8 або 9 розділу ІІІ Порядку, Держкіно не пізніше двох робочих днів з наступного дня після дати завершення перевірки поданої заяви та документів, що додаються до заяви, повідомляє про це заклад, установу, організацію або кандидата шляхом направлення повідомлення на адресу електронної пошти закладу, установи, організації або кандидата.

У такому разі заява вважається не прийнятою і заклад, установа, організація або кандидат мають право доопрацювати заяву та документи, що додаються до заяви, з урахуванням отриманих зауважень та подати її повторно до завершення строку подання документів, зазначеного в оголошенні.

Заяви, подані після завершення зазначеного в оголошенні строку подання документів, не реєструються та не розглядаються.

Контактний тел.: (093) 360-49-97 (відділ підтримки створення національних фільмів).

Довідково:

Заява в електронній формі за формою, згідно з додатком 1 до Порядку створюється в електронному вигляді та підписується електронним підписом.

  • Щоб підписати електронну заяву електронним підписом, заявник повинен виконати наступні кроки:
  1. Електронну заяву, яка створена в електронному вигляді, зберегти у форматі PDF, що іменується відповідно до змісту документа (наприклад Microsoft Word: Файл> зберегти як> тип файлу вибрати PDF);
  2. Перейти на один з наступних сайтів: https://czo.gov.ua/sign або https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv, які накладають на електронний документ електронний підпис, або інший сайт з аналогічною функціональністю;
  3. Підписати електронну заяву у форматі PDF електронним підписом. Після цього заявник отримує електронну заяву з розширенням ".p7s" або ".asice";
  4. Електронна заява з розширенням ".p7s" або ".asice" завантажується до електронного листа і відправляються на вищезазначену електронну адресу.

Деякі програми або сайти не накладають електронний підпис на електронний документ, а створюють файл електронного підпису невеликого розміру з такою ж назвою, як електронний документ, із розширенням ".p7s" або ".asice". У такому випадку до електронного листа завантажується електронний документ і файл електронного підпису з розширенням ".p7s" або ".asice".

  • Підтвердження та реквізити посадової особи - підписувача візуалізуються під час перевірки відповідного електронного підпису. Якщо електронна заява підписується уповноваженою особою суб’єкта кінематографії, заявник повинен надати та завантажити до електронного листа копію довіреності на право підпису відповідних документів у форматі PDF.
  • Електронна заява яка створена в електронному вигляді і не підписана електронним підписом, розглядатися не буде.